Translate

17 aug 2012

flower necklace


Fleurige bloemen ketting.Ben in een bloemenbui.Heb het boek "Beader's floral" en daar eens een beetje ingesnuffeld met dit als resultaat (deze staat er wel niet in maar een tip voor de blaadjes wel).Staan nog verschillende mooie in die ik wil maken.


28 jul 2012

just black



Jawel hoor dat zie je goed (was een opdrachtje).Een simpele zwart geregen ketting met zilveren spacerbeads en bicones (preciosa).Afgewerkt met een stuk herringbone naar de nek toe.Elegant, sportief of casual in mijn ogen kan het allemaal.

27 jul 2012

Golden edges


Eindelijk kan ik deze van mijn "to do" lijst afhalen.Hij stond er ondertussen al bijna 3 jaar op (yep dat kan tellen hé).En dan in het knaloranje, dat had ik toen niet gedacht.Gek hoe alles zo kan veranderen na een tijdje.Maar in ieder geval hier ben ik weer enkele uren mee bezig geweest.

20 jul 2012

Lariat




Mijn favoriete lariat.Deze keer heb ik hem in het blauw gemaakt.Hij is 1.20m lang en op verschillende manieren te dragen (knopen).Het is ondertussen mijn vierde al en deze ging nog sneller als de andere de deur uit (hij was nog niet eens klaar).Maar de eerst volgende gaat zeker en vast een groene worden en die blijft mooi in mijn bezit :-)


13 jun 2012

Variety necklace




Een bijzonder leuk patroon van Ella.Dit maal heb ik nog eens gebruik gemaakt van de topaz kleuren.Ze varieren van geelgoud naar warm rood.Voor mij altijd een geslaagde combinatie.

8 jun 2012

herringbone rope




Ik had deze al eens eerder gemaakt,maar was blijkbaar zo een suc6 dat ik er 1tje bijgemaakt heb.Dit maal heb ik gekozen voor neutrale tinten.Heb hem al niet meer in mijn bezit.Je ziet maar hoe snel het soms kan gaan hé.Toch nog snel deze morgen een paar foto 's kunnen maken.

30 mei 2012

Earthly hues & BB Bennie





 Earthly Hues zonder hanger (die komt misschien nog) maar vind hem zo ook al mooi en lang genoeg.Hij valt een beetje dikker dan ik gewend ben.Maar ik werk dan ook niet zoveel met rocailles 6°.Het was wel een vluggertje moet ik zeggen.


"YEAH" La Bennie Green.Wat zal ie me mooi staan.Dit patroontje kan je hier vinden


29 mei 2012

Hanger



Ik had deze herringbone al een tijdje geleden klaar maar er ontbrak nog een hanger.De hanger had ik ergens gezien (weet niet meer waar) en hij zat ergens diep vanachter in mijn hoofd.Heb ff zitten spitten met dit als resultaat. Best geslaagd vinden jullie ook niet? ;-)

17 mei 2012

ogalala


Eindelijk heb ik mijn ogalala kunnen afwerken,ben er best trots op.En in een kleur die je hier bij mij zelden ziet (grijs /zwart).Niet omdat ik het geen mooie kleur vind maar gewoon omdat zwart mij niet zo goed staat.Dus wordt deze vast een weggevertje.

12 mei 2012

armband "Lichen"



Gewoonweg een prachtig model.

Ring "Royal"



Deze kleurencombinatie vind ik gewoon "te gek".Deze was ook héééél leuk om te maken.Zou er misschien nog een "groene" volgen?Hmmm daar moet ik eens over nadenken.

Lederen armband


Lekkere stoere lederen armbandje met mooi slotje in brons.Dit wordt vast en zeker mijn favoriet.Het patroontje stond in de Fashion Gems 25.

"Doesken"



"Doesken" een patroontje van Barbara,leuk om cadeau te doen of te krijgen.Heb deze opgevuld met lavendelbloempjes zodat ie kan dienen als geurdoosje voor in de wagen.Ook leuk als je er een briefje instopt met een boodschap.
Danke Barbara


4 apr 2012

BB La Benny



Ik ben gek van al die BB's.Jammer genoeg kan ik niet aan zo een snel tempo werken,anders zou het hier wel vol gelegen hebben :-).Ben al blij dat ik deze klaar gekregen heb.

1 apr 2012

Rusian spiral

Hier is ie dan mijn 2de rusian spiral.Mat zwart bugles en rocaille gold lustered dark topaz.Bijna 1 maand na mijn 1ste spiral.Misschien moet ik eens denken aan een groene versie ;-).

6 mrt 2012

Miss Muffet

Deze van Manek lady was voor mij liefde op het eerste zicht.Zij heeft verdomd mooie patroontjes daar moet ik eens vaker gaan kijken.

Thanks Helena

Rusian spiral

De rusian spiral oooooohhhh wat heerlijk om die te maken.Ben inmiddels bezig aan een 2de en waarschijnlijk volgen er zo nog.Deze zijn ietsje sneller klaar en dat mag ook wel eens hé.

peacock

Mijn allereerste patroon van Ellad is de "Peacock".En deze kleurtjes vond ik er ideaal voor (blauw/groen en een beetje bruin/beige).Was heel leuk om te maken.

Thanks Ellad

8 feb 2012

Set La Madôme en BB guidel

Mooie ring La Madôme van Peetje.


Thanks Claudia

Ketting gemaakt van BB guidel en Deseos.

Thanks to Alexargai en Quienlodira.